נושא: הברגה שחוקה בציר הקראנק תאריך: 8/29/2007 6:20:00 PM
מחבר/ת: uriel a
שלום, יש לי אופני TREK עם קראנק של סנטור, ההברגה בצד שמאל נשחקה ולא ניתן לחזק את זרוע הפדל. מה ניתן לעשות, האם ניתן לחדש את ההברגה (להבריז)? או פשוט להחליף את הציר. אשמח לקבל מידע על סביבת מחיר או הפניה למקום שבו ניתן להבריז, אני גר בנתניה. תודה מראש
|