נושא: R5 תאריך: 8/30/2007 3:36:00 AM
מחבר/ת: AMI 1
לי יש את ההארו ואני מרוצה מאוד מאוד. לא איכזבו אותי בדרופים וגם לא בעליות. אני חושב שהן מתאימות בדיוק למה שציינת, מצויינות לרכיבת קרוס קאונטרי ונוחות בטירוף. קניתי במצמן והצלחתי להוריד אותם מ-5800 ל-5200 אבל אני חייב לציין שהשירות במצמן לפחות בסניף שקרוב אליי ביל"ו סנטר ליד רחובות נוראי. בקשר לאופניים החסרונות הם שהן טיפה טיפה כבדות קצת יותר מהרגיל אבל לא בהרבה ואני לא אהבתי את הצמיגים שבאים איתם. אני מציע לך לקנות וליהנות.
|