נושא: Specialized Stumpjumper 2008 תאריך: 8/31/2007 9:46:00 AM
מחבר/ת: חיים כהן
קראתי שהדגם החדש הושק בספרד לפני חודש. הבנתי שהיתה ציפייה גדולה לראות אלו חידושים הוא יציג, ואכן האופניים עוצבו ממש מחדש. הדיבור הוא שלקחו מוטיבים עצוביים מדגם האנדורו וגם הבולם האחורי הוא בתצורה שונה לגמרי מהדגמים שקדמו לו. ראיתי סרטון וידאו ב-youtube שבו מדגים איזה תותח ששכחתי את שמו (הוא בטח יסלח לי) את הרכיבה על ה-2008. הדבר הזה נראה מדהים :D מישהו יודע מתי הדגם יהיה בארץ? אם יהיה? ומהיכן מצמן מייבאים? ליתר דיוק, האם המפרט של הדגם כפי שמופיע בארה"ב למשל הוא בדיוק אותו מפרט מכלולים שיהיה על הדגם שיהיה בארץ?
|