נושא: נגנבו פוג´י דיסקברי 2 אדומות תאריך: 8/31/2007 11:12:00 AM
מחבר/ת: איתי מלבין
שלום לכולם, הלילה נגנבו מראש העין (שכונת נווה אפק) אופניים חדשים בני שבוע :mad: !!! המדובר בפוג´י דיסקברי 2 אדומות - שיכוך מלא (תמונה משמאל). מספר השלדה: BI-1585 DF-67000960
על האופניים היו מתקנים למשאבה, מתקן לפנס לד על הכידון ומתקן לנצנץ ליד האחורי.
(ייתכן וטעיתי בספרה או אות במספר השלדה - עוד לא פיענחתי לגמרי את כתב היד מהאחריות)
|