הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2007 11:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי מלבין עם תוכן  נגנבו פוג´י דיסקברי 2 אדומות
נושא: נגנבו פוג´י דיסקברי 2 אדומות תאריך: 8/31/2007 11:12:00 AM
מחבר/ת: איתי מלבין

שלום לכולם,
הלילה נגנבו מראש העין (שכונת נווה אפק) אופניים חדשים בני שבוע :mad: !!!
המדובר בפוג´י דיסקברי 2 אדומות - שיכוך מלא (תמונה משמאל).
מספר השלדה:
BI-1585
DF-67000960

על האופניים היו מתקנים למשאבה, מתקן לפנס לד על הכידון ומתקן לנצנץ ליד האחורי.

(ייתכן וטעיתי בספרה או אות במספר השלדה - עוד לא פיענחתי לגמרי את כתב היד מהאחריות)


חזרה לפורום