טקסט הודעת פורום
8/31/2007 12:33:00 PM
חגי מאיר
שקית מים אומגה של קמלבק
נושא:
שקית מים אומגה של קמלבק
תאריך:
8/31/2007 12:33:00 PM
מחבר/ת:
חגי מאיר
קניתי שקית מים של קמלבק ואין לי מושג איך עובד הברז (הצהוב בראש הפיה..)יש למישהו מושג אם הוא זז??(נפתח נסגר או משהו?
חזרה לפורום