הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2007 12:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חגי מאיר עם תוכן  שקית מים אומגה של קמלבק
נושא: שקית מים אומגה של קמלבק תאריך: 8/31/2007 12:33:00 PM
מחבר/ת: חגי מאיר

קניתי שקית מים של קמלבק ואין לי מושג איך עובד הברז (הצהוב בראש הפיה..)יש למישהו מושג אם הוא זז??(נפתח נסגר או משהו?


חזרה לפורום