טקסט הודעת פורום
8/31/2007 1:26:00 PM
אורי סוקולובסקי
דופק גבוה
נושא:
דופק גבוה
תאריך:
8/31/2007 1:26:00 PM
מחבר/ת:
אורי סוקולובסקי
שלום רב
אני בן 42 רוכב שלוש ארבע פעמים בשבוע,הדופק שלי מאד גבוה בין 160 ל175 כל זמן הרכיבה.מה עלי לעשות?
חזרה לפורום