הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2007 1:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי סוקולובסקי עם תוכן  דופק גבוה
נושא: דופק גבוה תאריך: 8/31/2007 1:26:00 PM
מחבר/ת: אורי סוקולובסקי

שלום רב

אני בן 42 רוכב שלוש ארבע פעמים בשבוע,הדופק שלי מאד גבוה בין 160 ל175 כל זמן הרכיבה.מה עלי לעשות?


חזרה לפורום