טקסט הודעת פורום
| 8/31/2007 3:11:00 PM |
|
נושא: חיזוק מעצורים AVID JUICY 3 תאריך: 8/31/2007 3:11:00 PM
מחבר/ת: AMI 1
יש לי על האופניים מעצורי Avid Juicy 3 ואני רוצה לחזק את המעצור האחורי. אני יכול לעשות את זה בעצמי או שאני צריך לקחת אותם לחנות? אם אני יכול לעשות אתזה בעצמי אז איך?
|
חזרה לפורום |
|
|