הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2007 3:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה שטיינר עם תוכן  אבד שעון Polar CS100
נושא: אבד שעון Polar CS100 תאריך: 8/31/2007 3:50:00 PM
מחבר/ת: משה שטיינר

אבד היום, 31-8-08, במירב שעון דופק+מהירות CS100 המורכב על הכידון (ללא רצועת יד). המוצא הישר יבוא על שכרו.

תודה
--- משה



חזרה לפורום