טקסט הודעת פורום
8/31/2007 3:50:00 PM
משה שטיינר
אבד שעון Polar CS100
נושא:
אבד שעון Polar CS100
תאריך:
8/31/2007 3:50:00 PM
מחבר/ת:
משה שטיינר
אבד היום, 31-8-08, במירב שעון דופק+מהירות CS100 המורכב על הכידון (ללא רצועת יד). המוצא הישר יבוא על שכרו.
תודה
--- משה
חזרה לפורום