נושא: גיל...ועליה במשקל תאריך: 9/1/2007 11:47:00 AM
מחבר/ת: yossi boker
קשה לדעת מה גרם לעליה במשקל. יתכן שזה תוצאה של גידול במסת השריר, אבל יש גורם נוסף שכדאי לקחת בחשבון. עם השנים (אצלי זה התחיל בראשית שנות הארבעים)המשקל עולה בהדרגה כתוצאה מהאטה בחילוף החומרים בגוף ושינויים פיזיולוגים אחרים. במשך ארבעים שנה הייתי במשקל קבוע (פחות מ- 80 ק"ג ל- 1.78 גובה), למרות שאכלתי מתוקים בלי הכרה. בשנים האחרונות העליתי 3-4 ק"ג וכל הנסיונות להילחם בתוספת המשקל הזו (רכיבה אינטנסיבית כל שבוע, דיאטה וכו..) לא ממש מצליחים. זה נעשה יותר ויותר קשה עם השנים לשמור על המשקל של גיל 18. בכל מקרה, בהצלחה.
|