טקסט הודעת פורום
9/1/2007 6:59:00 PM
גיא
מעוניין להצטרף לקבוצות רכיבה.
נושא:
מעוניין להצטרף לקבוצות רכיבה.
תאריך:
9/1/2007 6:59:00 PM
מחבר/ת:
גיא
כן גם אני נדבקתי בשפעת האופניים ...
החיפוש פה הוא די בעייתי . אז אם יש משהו אשמח להצטרף.
גיא.
חזרה לפורום