הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2007 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  מילוי אוויר לפיפט´ אלמנט
נושא: מילוי אוויר לפיפט´ אלמנט תאריך: 9/2/2007 5:58:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג

שלום. אני לא מצליח למלא אוויר בבולם פיפט´ אלמנט (אוויר...).
הלחץ עולה אבל הוא רק בצינור. שאני מנתק את המשאבה הלחץ יורד לחלוטין, ושאני מחבר אותה שוב-הלחץ אפס.
גם בשלילי וגם בתא אוויר ראשי.
מישהו?
תודה


חזרה לפורום