טקסט הודעת פורום
| 9/2/2007 5:58:00 PM |
|
נושא: מילוי אוויר לפיפט´ אלמנט תאריך: 9/2/2007 5:58:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג
שלום. אני לא מצליח למלא אוויר בבולם פיפט´ אלמנט (אוויר...). הלחץ עולה אבל הוא רק בצינור. שאני מנתק את המשאבה הלחץ יורד לחלוטין, ושאני מחבר אותה שוב-הלחץ אפס. גם בשלילי וגם בתא אוויר ראשי. מישהו? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|