טקסט הודעת פורום
| 9/3/2007 9:56:00 AM |
|
נושא: specialized epic תאריך: 9/3/2007 9:56:00 AM
מחבר/ת: gaby freud
שלום לכולם! אני רוכב xc שפה ושם גם מסנגל. רציתי לדעת אים למישהו פה יש לתרום חוות דעת על ה epic על סמך נסיון. מדובר באופניים שהם בהגדרה xc תודה
|
חזרה לפורום |
|
|