טקסט הודעת פורום
9/3/2007 7:16:00 PM
אלון ברטוב
לנו יש 2 ג´מיסים
נושא:
לנו יש 2 ג´מיסים
תאריך:
9/3/2007 7:16:00 PM
מחבר/ת:
אלון ברטוב
לנו יש 2 זוגות מדגם ספורט והם בסדר גמור.
אלון
חזרה לפורום