טקסט הודעת פורום
| 9/3/2007 10:06:00 PM |
|
נושא: ג´מיס דקר .. תאריך: 9/3/2007 10:06:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
נסעתי על כזה יחסית הרבה יש כזה זוג לחבר ממש טוב שלי .. והם יחסית כבדות .. והבולם האחורי שלהם לא משהו .. המבנה שלו. אני הייתי ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן .. וכמובן לבדוק אופציות נוספות על פי מה שאתה רוצה באופניים ..
|
חזרה לפורום |
|
|