נושא: רוכבים למען מציאת מרפא. תאריך: 9/4/2007 9:40:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
האגודה לסוכרת נעורים מזמינה אתכם להשתתף במסע אופניים אנרגטי וסוחף. ביום שישי 5.10.07 כולנו עושים משהו מתוק ! קצת פרטים ופה גם האתר שבוא נרשמים: http://www.zimuk.co.il/event_3.asp?event_id=39&lang=heb#
כל הפרטים הנוספים בתמונה.
|