הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2007 2:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהב עם תוכן  לא בשביל הפוזה!!!!
נושא: לא בשביל הפוזה!!!! תאריך: 9/7/2007 2:33:00 PM
מחבר/ת: יהב

בשביל עליות הרבה פעמים אני נתקע בעליות עם אופניים של חבר שלי עם 27 הלוכים עליתי בקלות ודרך אגב ב2500 אני יכול להביא אופניים עם דיסקים ועם 27 הילוכים



חזרה לפורום