טקסט הודעת פורום
| 9/7/2007 2:33:00 PM |
|
נושא: לא בשביל הפוזה!!!! תאריך: 9/7/2007 2:33:00 PM
מחבר/ת: יהב
בשביל עליות הרבה פעמים אני נתקע בעליות עם אופניים של חבר שלי עם 27 הלוכים עליתי בקלות ודרך אגב ב2500 אני יכול להביא אופניים עם דיסקים ועם 27 הילוכים
|
חזרה לפורום |
|
|