טקסט הודעת פורום
| 9/9/2007 8:54:00 PM |
|
נושא: מרבית הפירות מכילים סוכר שמתפרק לאט יחסית תאריך: 9/9/2007 8:54:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
(אינדקס גלקמי בינוני) לכן אינם טובים כ"כ (אבל לא רעים) במהלך אימון.
טובים יותר: תמרים... פירות יבשים אחרים, ענבים (תוסס מעט).
שאר הדברים שרשמת אינם מובנים
|
חזרה לפורום |
|
|