טקסט הודעת פורום
| 9/10/2007 7:57:00 AM |
|
נושא: GT מה יותר שווה...דחוף תאריך: 9/10/2007 7:57:00 AM
מחבר/ת: מוטי קליין
CHUCKER 2.0 ´06 האם הדיסקים שווים או שעדיף מעצורי V Avalanch 2.0 2007 זה פשוט אותו מחיר לגבי הנ"ל AVALANCHE 1.0 ´06 אני יכול להשיג אתו באותו מחיר. האם משהו יכול לומר מה עדיף ?
תודה רבה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|