הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/10/2007 7:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי קליין עם תוכן  GT מה יותר שווה...דחוף
נושא: GT מה יותר שווה...דחוף תאריך: 9/10/2007 7:57:00 AM
מחבר/ת: מוטי קליין

CHUCKER 2.0 ´06 האם הדיסקים שווים או שעדיף מעצורי V
Avalanch 2.0 2007 זה פשוט אותו מחיר לגבי הנ"ל
AVALANCHE 1.0 ´06 אני יכול להשיג אתו באותו מחיר. האם משהו יכול לומר מה עדיף ?

תודה רבה רבה


חזרה לפורום