טקסט הודעת פורום
| 9/10/2007 5:18:00 PM |
|
נושא: נעלי כביש תאריך: 9/10/2007 5:18:00 PM
מחבר/ת: asaf sofer
במהלך הרכיבה לקראת הקילומטרים האחרונים התחיל לי כאבים כרונים ברגל ימין ליד הקרסול (יש שם גיד) מה שמוזר זה.. שזה רק ברגל ימין מה עושים? :(( :(( :((
|
חזרה לפורום |
|
|