טקסט הודעת פורום
9/10/2007 6:50:00 PM
יוס י
AVALANCHE 1.0 ´06
נושא:
AVALANCHE 1.0 ´06
תאריך:
9/10/2007 6:50:00 PM
מחבר/ת:
יוס י
ה- chucker לא מיועדים ל XC
ה AVALANCHE 1.0 של 2006 עדיף על ה- 2.0 של 2007
חזרה לפורום