נושא: נשמע מרשים תאריך: 9/10/2007 7:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני לא ממש מכיר את המסלול שרכבת בכרמל, ובודאי לא בכביש, אבל נשמע לא קל, ובכל מקרה, שלוש שעות של דיווש רצוף לא הולכות ברגל...
לפתח טכניקה לבד אפשר, אבל ההתקדמות תהיה מהירה יותר אם תרכב עם רוכבים מנוסים. בודאי שקורס יתן המון, אבל לדעתי כדאי להגיע לקורס עם איזושהי שליטה בסיסית.
בהצלחה
|