נושא: עזרה בבחירת אופני xc =) תאריך: 9/11/2007 5:42:00 PM
מחבר/ת: דני א
אני מתחיל בתחום ה xc ומה שאני צריך זה שהאופניים היו קלות ושהיו נוחות לרכיבות קרוס קאנטרי ושהיה בין היתר בולם,מעצורים והילוכים טובים התקציב הוא עד 1700+- עדיף פחות הגובה 172 האופניים יכולות להיות גם יד שנייה אם הם במצב חדש אבל עדיף חדשות תודה לכל מי שיעזור ושנה טובה ;)
|