הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/11/2007 6:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  אני הייתי מרוצה מהslime (הירוק) לפנימיות
נושא: אני הייתי מרוצה מהslime (הירוק) לפנימיות תאריך: 9/11/2007 6:46:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

לדעתי הוא תפקד טוב יותר מהjoe´s עם פנימית, יש לו סיבים גדולים יותר והוא התאים יותר. אם אתה לא סגור על הפרסטה (הצרפתית) אני אישית ממליץ על השרדר (ונטיל אוטו).
רק חשוב להוסיף: אי אפשר (למיטב ידיעתי) להוסיף ג´יפה לפנימית עם ונטיל צרפתי מכיוון שלא ניתן לפרק את הונטיל. אם אתה מעוניים בצרפתית אתה צריך לקנות את הפנימית עם חומר בפנים.


חזרה לפורום