טקסט הודעת פורום
| 9/11/2007 7:35:00 PM |
|
נושא: שנה טובה וחג שמח לכולם תאריך: 9/11/2007 7:35:00 PM
מחבר/ת: יוס י
לרוכבים ולכל בית ישראל. שתהיה שנה של הרבה סינגלים זורמים, זמן אויר והנאה. שנה נטולת אפכות OTB ושאר מרעין בישין.
שנת שדרוג (ברמה האישית וגם הטכנולוגית...)
|
חזרה לפורום |
|
|