טקסט הודעת פורום
| 9/12/2007 11:33:00 AM |
|
נושא: החלפת בולם תאריך: 9/12/2007 11:33:00 AM
מחבר/ת: יוחאי גלעד
מה אתם אומרים, אפשר להחליף באופניים האלה את הבולם ל-80 מ"מ? אם כן יש למישהו איזה המלצות לגבי איזשהו דגם אני אשמח.
תודה רבה! ושנה טובה לכולם!!!
יוחאי
|
חזרה לפורום |
|
|