הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/12/2007 11:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי גלעד עם תוכן  החלפת בולם
נושא: החלפת בולם תאריך: 9/12/2007 11:33:00 AM
מחבר/ת: יוחאי גלעד

מה אתם אומרים, אפשר להחליף באופניים האלה את הבולם ל-80 מ"מ?
אם כן יש למישהו איזה המלצות לגבי איזשהו דגם אני אשמח.

תודה רבה! ושנה טובה לכולם!!!

יוחאי


חזרה לפורום