נושא: כן אפשר להחליף תאריך: 9/12/2007 1:28:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
השאלה מה אתה מרויח בזה?! אילו אופני זנב קשיח, דגם בסיסי. בולם יותר גדול לא יתן לך אפשרות לקפוץ או לרכב יותר אגרסיבי, אלא שעם בולם יותר גדול ויותר איכותי, השיכוך הקדמי יהיה יותר טוב, ורק בזה יהיה השינוי. לדעתי בולם קידמי טוב, עולה הרבה כסף (מעל אלפיה בטוח!), כמובן שאפשר להביא יד שניה, אז תחשוב אם כדאי לך להחליף!
אם אתה רוצה דגמים מסוימים:
RST GILA T7, מתכוונן, מהלך 80 מ"מ; ROCK SHOX DART 1/2, מתכוונן עם נעילה וכיוון ריבאונד, מהלך 80 מ"מ; ROCK SHOX J1, מהלך: 80 מ"מ.
(אילו בולמים ברמה בינונית+, אבל יותר טובים מבולם שיש לך עכשיו)
בהצלחה
|