טקסט הודעת פורום
| 9/13/2007 8:00:00 AM |
|
נושא: שדרוג בולם קדמי לטראנס 3 תאריך: 9/13/2007 8:00:00 AM
מחבר/ת: רונן ברקוביץ
שלום לכולם. אני רוכב על טראנס 3 עם בולם קדמי recon במהלך 110 מ"מ. מה השדרוג המומלץ לבולם עם מהלך ארוך יותר עם שליטה על אורך המהלך ונעילה? האם ה- "tora" נותן מענה?
שנה טובה רונן
|
חזרה לפורום |
|
|