הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2007 8:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן ברקוביץ עם תוכן  שדרוג בולם קדמי לטראנס 3
נושא: שדרוג בולם קדמי לטראנס 3 תאריך: 9/13/2007 8:00:00 AM
מחבר/ת: רונן ברקוביץ

שלום לכולם.
אני רוכב על טראנס 3 עם בולם קדמי recon במהלך 110 מ"מ.
מה השדרוג המומלץ לבולם עם מהלך ארוך יותר עם שליטה על אורך המהלך ונעילה?
האם ה- "tora" נותן מענה?

שנה טובה
רונן


חזרה לפורום