טקסט הודעת פורום
9/13/2007 8:04:00 PM
איציק ונטורה
שאלה לטיובלס של סטן
נושא:
שאלה לטיובלס של סטן
תאריך:
9/13/2007 8:04:00 PM
מחבר/ת:
איציק ונטורה
האם הטיובלס שמוצע למכירה באתר הוונטיל צרפתי או רגיל??
http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=61
חזרה לפורום