נושא: בעייה במעביר אחורי תאריך: 9/14/2007 6:14:00 PM
מחבר/ת: רן 16
שלום שלום
יש לי בעייה במעביר האחורי. השרשרת "תקועה" על הילוך 5 (גלגל שיניים 3 הכי גדול) וניסיונות העברה לא גורמות לשרשרת לזוז ממנו. פתחתי את הקופסא של הידית (הימנית) וראיתי שכל הכבלים ממתכת בחוץ ולא קשורים אחד לשני.
מה אני עושה?
|