הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/14/2007 6:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן 16 עם תוכן  בעייה במעביר אחורי
נושא: בעייה במעביר אחורי תאריך: 9/14/2007 6:14:00 PM
מחבר/ת: רן 16

שלום שלום

יש לי בעייה במעביר האחורי.
השרשרת "תקועה" על הילוך 5 (גלגל שיניים 3 הכי גדול) וניסיונות העברה לא גורמות לשרשרת לזוז ממנו.
פתחתי את הקופסא של הידית (הימנית) וראיתי שכל הכבלים ממתכת בחוץ ולא קשורים אחד לשני.

מה אני עושה?


חזרה לפורום