טקסט הודעת פורום
9/14/2007 10:04:00 PM
idan knobel
שאלה על קונה קוליר
נושא:
שאלה על קונה קוליר
תאריך:
9/14/2007 10:04:00 PM
מחבר/ת:
idan knobel
האם אפשר לבצע עם קונה קוליר עם דרופ אוף 130 וונילה אר עליות או שזה יהיה סוג של סיוט??
חזרה לפורום