הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/14/2007 10:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan knobel עם תוכן  שאלה על קונה קוליר
נושא: שאלה על קונה קוליר תאריך: 9/14/2007 10:04:00 PM
מחבר/ת: idan knobel

האם אפשר לבצע עם קונה קוליר עם דרופ אוף 130 וונילה אר עליות או שזה יהיה סוג של סיוט??


חזרה לפורום