טקסט הודעת פורום
| 9/14/2007 10:05:00 PM |
|
נושא: המלצה לשידרוג לאופני שיכוך מלא - דחוף !! תאריך: 9/14/2007 10:05:00 PM
מחבר/ת: שרון אביטן
שלום .אני רוכב שבילים לא אגרסיבי מחפש לשדרג מאופני ז"ק לשיכוך מלא . הסכום שאני מוכן להשקיע הוא 6000 ש"ח,אני רוכב 5 שנים. בתודה מראש
שרון
|
חזרה לפורום |
|
|