נושא: איך אני יכול לדעת? תאריך: 9/16/2007 10:00:00 AM
מחבר/ת: חיים כהן
אם לפרסטה שלי ניתן להוסיף חומר או לא? יש דרך לזהות האם אפשר לפרק את הליבה של הוונטיל?? כשאני מבריג החוצה את השסתום הקטן שסוגר על הוונטיל הוא נעצר באיזשהוא שלב ולא מתברג החוצה כל הדרך. באופניים החדשים שלי יש פרסטה וטרם החלפתי פנימיות, וחשבתי אולי פשוט לקנות חומר ולהוסיף במקום לפרק ולהרכיב פנימיות חדשות.. תודה מראש לעוזרים
|