טקסט הודעת פורום
| 9/16/2007 1:46:00 PM |
|
נושא: בולם קדמי כיוונן תאריך: 9/16/2007 1:46:00 PM
מחבר/ת: אודי
יש לי אופני MARIN BOBCAT TRAIL, עם בולם קדמי של 100 MM, לא ברור לי שם היצרן. בורג הכיוונון משוחרר כך שמידת הלחץ לא משתנה. כיצד אני מתקן את המצב. אודי
|
חזרה לפורום |
|
|