הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2007 2:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  imri 1 עם תוכן  שאלה מכשילה.
נושא: שאלה מכשילה. תאריך: 9/16/2007 2:20:00 PM
מחבר/ת: imri 1

זה כמה זמן שאני בוחן לשדרג את הבולם הקידמי (אופני זנב קשיח) מ 80ממ ל 100ממ.
הייתי מעוניין לדעת אם יש אפשרות לקצר את גובה "ההד סט" על מנת להנמיך את גובה הצד הקידמי של האופניים??
במידה וזה אפשרי. האם יתכנו בעיות פיזיות בשלדה או תכניות של שליטה ?
או שכל המהלך כולו הוא חסר טעם????
שנה טובה לכולם.
ואשמח לקבל תשובה.


חזרה לפורום