הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2007 2:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל מיטל. עם תוכן  לא, אי אפשר.
נושא: לא, אי אפשר. תאריך: 9/16/2007 2:36:00 PM
מחבר/ת: דניאל מיטל.

ההדסט הוא בסך הכל המיסבים בצינור הראש של האופניים.
אם אתה מדבר על קיצור צינור הראש - שכח מזה, אני לא הייתי עושה את זה.
תוכל להוריד את גובה הכידון ע"י זה שפשוט לא תשתמש בספייסרים.
וכמובן, יש גם בולמים עם מהלך משתנה שזה בעצם מה שאני מתכנן עליו עם האופניים שלי.


חזרה לפורום