נושא: לא הבנתי מה אתה מנסה להשיג במהלך הזה... תאריך: 9/16/2007 4:34:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג
אתה מעוניין במהלך גדול יותר אך לא לאבד את זוית הראש? אם כך: 1. ניתן להוריד את הטבעות שמגביהות את הסטם. אם צריך (בעקבות מהלך זה) ניתן לקצר את הצינור של הבולם. 2. אם אתה רוצה להימנע ממהלכים לא הפיכים (קיצור הצינור) ניתן לשקול סטם קצר יותר או עם זוית קטנה יותר. 3. אני לא רואה ממש צורך במהלך הזה. ההבדל בין 80 ל-100 מ"מ הוא שולי ביותר. חשובה יותר איכות הבולם. אם אתה משדרג, קנה בולם 80 מ"מ באיכות טובה יותר. כך תקבל עבודה יותר טובה מהבולם ולא תאבד את הזוית הגדולה של הראש. אם אתה מחפש בולם יותר מתאים לקטעים טכניים אז מדובר כבר ב 120 מ"מ וצפונה. לי יש בולם 80 מ"מ מכיוון שאני רוכב XC בעיקר, אך בשל איכותו עברתי איתו איזורים טכניים ( שוקף, הקיסר....). פרט מה סגנון הרכיבה שלך ומה אתה מצפה לקבל ממהלך זה.
נ.ב אם האופניים עדיין באחריות כדאי לך לדעת שיצרנים רבים מבטלים את האחריות על השילדה בעקבות שינוי מהלך הבולם, לכן מומלץ להתיעץ עם החנות בה רכשת את האופניים ולקבל אישור על המעבר.
|