הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2007 4:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  imri 1 עם תוכן  ספייסרים??
נושא: ספייסרים?? תאריך: 9/16/2007 4:39:00 PM
מחבר/ת: imri 1

נראה לי שהכוונה הייתה להורדת הספייסרים בהד סט עצמו. שלח לי תשובה במידה והבנתי נכון. האם הדבר דורש קיצור או חיתוך של משהו?
תודה על התשובה.,


חזרה לפורום