טקסט הודעת פורום
9/16/2007 4:39:00 PM
imri 1
ספייסרים??
נושא:
ספייסרים??
תאריך:
9/16/2007 4:39:00 PM
מחבר/ת:
imri 1
נראה לי שהכוונה הייתה להורדת הספייסרים בהד סט עצמו. שלח לי תשובה במידה והבנתי נכון. האם הדבר דורש קיצור או חיתוך של משהו?
תודה על התשובה.,
חזרה לפורום