נושא: המשך תאריך: 9/16/2007 4:50:00 PM
מחבר/ת: imri 1
אני בעיקר רוכב קרוס ואוהב את היתרון שיש לי בעליות . הבעיה נמצאת כרכגע במסלולים יותר תכניים סינגלים בירידות תלולות ,דרופים , מדרגות .. אני לא מעוניין להגדיל את גובה הבולם ל120ממ כדי לא לאבד את היתרון בעליות. בסופו של דבר.. כרגע יש לי בולם 80ממ מחורבן על האופניים ואני רוצה להגדיל את המהלך למשהוא טיפה יותר טוב ונוח שלא יפגע בשלדה ומצד שני יתן יותר בטחון ברכיבה. אני רוכב על trek 4300 אוהב את מה שהן נותנות חוץ מהבולם . תשובות ,רעיונות ,פתרונות .. אני ממתין לשמוע הכל תודה
|