הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2007 6:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מכיון שהטיובלס של סטאן כנראה לא גולש כאן..... :p
נושא: מכיון שהטיובלס של סטאן כנראה לא גולש כאן..... :p  תאריך: 9/16/2007 6:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אענה לך אני בשמו: הונטיל הוא פרסטה, כלומר צרפתי.

מבחינתי היתרון הגדול של הערכה המוכנה הוא שיש לך את כל מה שצריך + הוראות מפורטות. בלי ההוראות האלה לא הייתי מצליח להרכיב טיובלס בפעם הראשונה!!

אני שילמתי את המחיר המלא - במחיר המוצג זה לא הרבה יותר יקר מלשחוט פנימית - ולדעתי שוה לחלוטין את ההפרש.

בהצלחה


חזרה לפורום