נושא: על פי הגדרות יצרן הבולמים (רוקשוקס) תאריך: 9/16/2007 7:14:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הרקון ממותג גבוה יותר מהטורה, וגם לרקון יש גרסא עם מהלך משתנה (85-130). גם הטורה יתן מענה, אבל אני לא יכול להעיד על איכות השיכוך שלו לעומת הרקון. הוא בהחלט בולם טוב לשימושי XC לא תחרותי.
מעדות של חבר - שוה בהחלט לשדרג. המהלך הארוך יותר מורגש בטכני ובירידות.
ודרך אגב - אני מעדיף שליטה על ריבאונד על פני נעילה. אם יש את שניהם זה כמובן משובח....
בהצלחה
|