הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2007 7:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  על פי הגדרות יצרן הבולמים (רוקשוקס)
נושא: על פי הגדרות יצרן הבולמים (רוקשוקס) תאריך: 9/16/2007 7:14:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הרקון ממותג גבוה יותר מהטורה, וגם לרקון יש גרסא עם מהלך משתנה (85-130).
גם הטורה יתן מענה, אבל אני לא יכול להעיד על איכות השיכוך שלו לעומת הרקון. הוא בהחלט בולם טוב לשימושי XC לא תחרותי.

מעדות של חבר - שוה בהחלט לשדרג. המהלך הארוך יותר מורגש בטכני ובירידות.

ודרך אגב - אני מעדיף שליטה על ריבאונד על פני נעילה. אם יש את שניהם זה כמובן משובח....

בהצלחה


חזרה לפורום