נושא: ניסיון עם WARRIOR 6.0... תאריך: 9/16/2007 7:35:00 PM
מחבר/ת: אבישי P
שלום רב! המטרה: רכיבת XC עם נטייה ל[יותר ויותר] אגרסיביות, בסביבה מרובת עליות (טכניות ורגילות). המגבלות: בעיקר תקציב (5,500 ש"ח זו האמ-אמא של התקרות העליונות מבחינה תקציבית, כולל כל תוספת או שדרוג אפשריים). השאלה: למי יש ניסיון (טוב/רע) עם האופניים הללו - הן מבחינת חווית הרכיבה (תפקוד בעליות?) והן מבחינת התחזוקה (אמינות הרכיבים, רגישות ל"מחלות" וכו´)? כל ניסיון או תובנה יתקבלו בברכה. ערב טוב אבישי
רצ"ב קישור לאתר... http://www.pedalim.com/sg_product~256698713~69~267.htm
|