הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2007 7:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבישי P עם תוכן  ניסיון עם WARRIOR 6.0...
נושא: ניסיון עם WARRIOR 6.0... תאריך: 9/16/2007 7:35:00 PM
מחבר/ת: אבישי P

שלום רב!
המטרה: רכיבת XC עם נטייה ל[יותר ויותר] אגרסיביות, בסביבה מרובת עליות (טכניות ורגילות).
המגבלות: בעיקר תקציב (5,500 ש"ח זו האמ-אמא של התקרות העליונות מבחינה תקציבית, כולל כל תוספת או שדרוג אפשריים).
השאלה: למי יש ניסיון (טוב/רע) עם האופניים הללו - הן מבחינת חווית הרכיבה (תפקוד בעליות?) והן מבחינת התחזוקה (אמינות הרכיבים, רגישות ל"מחלות" וכו´)?
כל ניסיון או תובנה יתקבלו בברכה.
ערב טוב
אבישי

רצ"ב קישור לאתר... http://www.pedalim.com/sg_product~256698713~69~267.htm


חזרה לפורום