טקסט הודעת פורום
| 9/16/2007 7:43:00 PM |
|
נושא: אז יש שני שלבים? תאריך: 9/16/2007 7:43:00 PM
מחבר/ת: חיים כהן
האחד, הברגת הכובעון נגד כיוון השעון עד לנקודת העצירה שלו? השני, פלייר קטן ובעדינות, לנסות ולפרק את גוף הוונטיל עצמו בהברגה החוצה?
בקיצור איך מפרקים את הליבה? :((
|
חזרה לפורום |
|
|