הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2007 7:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים כהן עם תוכן  אז יש שני שלבים?
נושא: אז יש שני שלבים? תאריך: 9/16/2007 7:43:00 PM
מחבר/ת: חיים כהן

האחד, הברגת הכובעון נגד כיוון השעון עד לנקודת העצירה שלו?
השני, פלייר קטן ובעדינות, לנסות ולפרק את גוף הוונטיל עצמו בהברגה החוצה?

בקיצור איך מפרקים את הליבה? :((


חזרה לפורום