נושא: לפי אתר היצרן תאריך: 9/17/2007 10:00:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
נראה שהמזלג שלך הוא Spinner Grind AC.
אם הוא מתפקד כרגע, הנח לו. אם זה כבר בלתי נסבל, פרק אותו ותראה מה אפשר לעשות. אם לא תצליח לעשות איתו שום דבר - כל בולם בסיסי של אחת החברות הידועות בישראל יעשה עבודה דומה - ויותר.
זהירות! פירוק בולם שהקפיץ שלו לא נמצא במצבו הרך ביותר עלול להיות מסוכן ביותר!!
בהצלחה
|