נושא: שאלה לגבי תוצאות של fit.test בשעון פולר תאריך: 9/17/2007 10:03:00 AM
מחבר/ת: dror ben-or
שלום אני בן 29 גובה 174 משקל 82 רוכב פעם פעמיים בשבוע בחודשיים האחרונים והורדתי כבר 10 ק"ג היעד לשקול 75 קניתי פולר S720I שמתאם גם לאופניים וביצעתי את המבחן התוצאה היתה 26 ודופק מקסימאלי 177 כשאני רוכב הדופק הממוצע שלי הוא 168 ומגיעה גם ל 190 דופק במנוחה הוא 47 לפי איזה דופק עלי לקבוע את ה 100% שלי והאים יש דרך יותר מדויקת לקבועה את ה VO2max?
תודה מראש דרור
|