הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2007 10:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הקויילר הם אופני AM על הצד האגרסיבי
נושא: הקויילר הם אופני AM על הצד האגרסיבי תאריך: 9/17/2007 10:18:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הם לא הפלטפורמה הכי נוחה לטיפוס, אבל זה אפשרי איתם.
הבולם שמופיע באתר היצרן - דרופ-אוף 4 הוא בעל שליטה פנימית על שיכוך החזרה, וללא נעילה. לעליות הייתי מעדיף שליטה חיצונית על שיכוך ההחזרה (ריבאונד), או לפחות נעילה. אם מכל בחינה אחרת האופניים מתאימים לך, ואתה לא מודד לעצמך זמן בעליות, שקול שדרוג הבולם.




חזרה לפורום