נושא: trek furl ex 7 שנת 2008, האם כדאי? תאריך: 9/17/2007 10:23:00 AM
מחבר/ת: elad
אני רוצה להחליף את האופניים שלי GT iDrive 4 לאופני שבילים וגם קצת קרוס קאנטרי בתקציב עד 11,000 בערך. האם הדגם הנל של טרק מספק תשובות טובות בתקציב או שכדאי ללכת על משהו אחר? אם כן אשמח לקבל חוות דעת. תודה אלעד
|