טקסט הודעת פורום
9/17/2007 11:21:00 AM
hadas
רוכבים בשותפות 2007
נושא:
רוכבים בשותפות 2007
תאריך:
9/17/2007 11:21:00 AM
מחבר/ת:
hadas
בשנה שעברה הייתי ברוכבים וממש נהנתי, זאת חוויה לכל המשפחה
כדאי לבוא!!
השנה יש מסלולים נוספים גם אתגריים וגם משפחתיים.
:)
חזרה לפורום