נושא: אכן... תאריך: 9/17/2007 11:43:00 AM
מחבר/ת: חיים כהן
בדקתי את הנושא, וכמעט שהסתערתי ממש על "גוף הוונטיל" בכלי משחית. לפני שעשיתי את הנזק, בדקתי את הפנימית SLIME ספייר שיש לי בתיק, ולהפתעתי כי רבה נוכחתי לדעת שבפנימיות שמורכבות לי על האופניים הליבה היא אינטגרלית לוונטיל, כלומר היא ממש חלק ממנו ואיננה ברת פירוק. לעומתה, בפנימית SLIME ממש ניתן לראות שהליבה מוברגת אל הוונטיל וניתן להבריג אותה החוצה. נראה שאין מנוס מהחלפה. למדנו עוד משהו :rating:
|