טקסט הודעת פורום
| 9/17/2007 11:47:00 AM |
|
נושא: :rating: לא ידעתי שיש כאלה :confused: תאריך: 9/17/2007 11:47:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
תודה על העדכון.
ודרך אגב - רגע של ארמית: צורת הנקבה של "בר" היא "בת" ולא "ברת", ולכן הליבה איננה בת פירוק.
שנה טובה וגמר חתיכה טובה
|
חזרה לפורום |
|
|