טקסט הודעת פורום
| 9/17/2007 3:54:00 PM |
|
נושא: תודה על התיקון..מה שנכון נכון תאריך: 9/17/2007 3:54:00 PM
מחבר/ת: חיים כהן
מר אבשלום קור..תזכיר לי להודות לך באופן אישי בפעם הבאה שאראה אותך באיזה שביל :p מה מלמדים אותכם שם ברמת הגולן? חוץ מלשון ארמית?
|
חזרה לפורום |
|
|